Сообщения

Şəxsi həyatı və Karyerası olan qadının hekayəsi

  Təyyarədə Fatma ilə tanışlığımdan danışmaq istəyirəm. İstanbul–Bakı uçuşunda pəncərə kənarında oturmuşdum.Yanımdaki yer boş idi, sonra bir xanım gülərüzlə gəlib “burada əyləşə bilərəm?” soruşub əyləşdi. Adı Fatma idi. Hələ qalxış heç tamamlanmamışdı ki, söhbətimiz tutdu və o öz hekayəsini danışmağa başladı… “Bilirsən hər uçuşdan həzz alıram çünki öz yolumu yaşamağa cəsarətim oldu. 10 il əvvəl iki böyük xəyalım vardı — karyeramı qurmaq və ailə həyatı. Mən həmişə düşünürdüm ki, ikisini də eyni anda apara bilərəm. Çox çalışdım. Şirkətdə irəlilədim, beynəlxalq layihələrdə iştirak etdim, maaşım artdı. Amma şəxsi həyatım bir yerdə ilişib qalmışdı. Bir tədbirdə tanış olduğum adam isə elə bil bu boşluğu doldurdu. Həm diqqətli idi, həm də mənim tempimə uyğun görünürdü. Başlarda deyirdi: — Sən çox işləyirsən, amma mən səni belə sevirəm. Zaman keçdikcə o cümlələr dəyişdi. Uğurlarımı soyuq qarşılayırdı. Xaricdə böyük layihəyə rəhbər təyin olunanda isə üzümə baxıb dedi: — Demək sənin işin mən...

Bədən tərbiyəsi var, bəs beyin tərbiyəsi?

Изображение
Məktəblərdə uşaqlara “bədən tərbiyəsi” adlı bir fənn tədris olunur. Bu, adından da göründüyü kimi, bədənin tərbiyə olunmasına, inkişaf etdirilməsinə yönəlib. Hər kəs bilir ki, sağlam həyat tərzi üçün bədən hərəkətdə olmalıdır, formalaşmalı, müəyyən istiqamətdə inkişaf etdirilməlidir. Yəni bu proses təsadüfi yox, məqsədli şəkildə aparılmalıdır. Lakin maraqlıdır ki, məktəb proqramlarında “beyin tərbiyəsi” adlı bir fənn yoxdur. Dünya görüşünün artırılması, məlumat toplamaq, ümumi biliklər əldə etmək beyinlə bağlıdır, bəli. Amma burada söhbət tam başqa bir şeydən — beynin özünün tərbiyəsindən gedir. Zaman keçdikcə insanlar bunun fərqinə varmağa başlayırlar. Beyni tərbiyə olunmayan insan hansı istiqamətə gedəcəyini, nə istədiyini dəqiq bilmir. Hissləri, bədəni və içində baş verən prosesləri anlamadığı üçün həyatını istədiyi kimi yönəldə bilmir. Bu səbəbdən insanlar getdikcə psixoloqlara, kouçlara, fərdi inkişaf mütəxəssislərinə müraciət edirlər. Məqsəd sadədir: beyni tərbiyə etmək, onu istə...

Yemək və psixoloji-emosional reaksiya

Изображение
  Yemək və psixoloji-emosional reaksiya arasındakı əlaqə mövzusunda bir çox elmi araşdırmalar var. Burada bəzi əsas məqamları təqdim edirəm: 1. Yemək və Beyin Kimyası: Yemək beyində neyrotransmitterlərin (dopamin, serotonin və s.) istehsalına təsir edir. Xüsusilə, karbohidratlar serotoninin ifrazını artırır, bu da insanın rahatlamasına və xoşbəxt hiss etməsinə kömək edir. Şokolad isə dopamin ifrazını artıraraq mükafat hissini gücləndirir. 2. Stress və Yemək Seçimi: Stress zamanı bədən kortizol hormonu ifraz edir ki, bu da insanı yüksək kalorili və yağlı yeməklərə meylləndirir. Bu, orqanizmin enerjini qoruma instinktinə bağlıdır. Emosional yemək (emotional eating) termini də məhz stress, kədər və ya depressiya səbəbilə yemək vərdişlərinin dəyişməsinə işarə edir. 3. Bağırsaq və Beyin Əlaqəsi: Son araşdırmalar göstərir ki, bağırsaq mikroflorası insanın psixoloji vəziyyətinə ciddi təsir edir. Probiyotiklər və prebiyotiklər ilə zəngin qidalar (məsələn, qatıq, kefir, turşu kə...

Niyyətin enerjiyə təsiri – Elmi baxış

Изображение
Bu mövzu Princeton Engineering Anomalies Research (PEAR) Lab və digər tədqiqatçılar tərəfindən araşdırılıb. Əsas nəzəriyyə odur ki, insan düşüncələri və niyyətləri fiziki reallığa təsir edə bilər. Əsas elmi sübutlar və araşdırmalar: 1. PEAR Laboratoriyası (Princeton Universiteti) • 1979-2007-ci illər arasında Robert Jahn və Brenda Dunne tərəfindən aparılan tədqiqatlar göstərib ki, insanın niyyəti və düşüncələri təsadüfi hadisələrə (random number generators - RNG) təsir edə bilər. • Müşahidə edilən təsir kiçik olsa da, uzun müddətli tədqiqatlarda statistika baxımından əhəmiyyətli olmuşdur. 2. Global Consciousness Project (Qlobal Şüur Layihəsi) • PEAR layihəsinin davamı olaraq Roger Nelson tərəfindən yaradılmışdır. • Dünyanın müxtəlif yerlərində yerləşdirilmiş təsadüfi nömrə generatorları böyük qlobal hadisələr zamanı normaldan fərqli nəticələr göstərmişdir (məs., 11 sentyabr hadisələri, tsunami və s.). • Bu, kollektiv şüurun müəyyən mənada fizik...

Danışan Çəki

Изображение
  Danışan Çəki Ansme həmişə düşünürdü ki, çəki sadəcə rəqəmlərdir—güzgüdə görünüşünü dəyişən, amma onu müəyyən etməməli olan rəqəmlər. Amma illər keçdikcə anlayırdı ki, çəki yalnız bədənlə bağlı deyil. Bu, onun içində daşıdığı yük idi—görünməz, amma ağır. Gözlərini yumdu. Və  o  peyda oldu. Onun çəkisi. Ağ, kök, yumşaq və köməksiz bir varlıq kimi. Buluda bənzəyirdi—yüngül görünürdü, amma hərəkət etmək üçün çox ağır idi. İrəli əyildi, sanki nəsə demək istəyirdi, amma sözləri tapmaqda çətinlik çəkirdi. —  Niyə buradasan?  — Ansme soruşdu. O tərəddüd etdi. Sonra, pıçıltı ilə cavab verdi. — İnsanlar mənə  toxunmaq, qucaqlamaq, nəvaziş göstərmək istəsin  deyə... məni sadəcə  bədənim üçün istifadə etməsinlər  deyə. Sözlər sanki içində bir boşluğa düşdü, amma sonra əks-səda verdi. O qədər aydın idi ki… amma nədənsə, bunu  özündən eşitməyə ehtiyac duymuşdu . Ansme toxunmağı, qucaqlamağı sevirdi. İstəkdən deyil,  qayğıdan . Kimisə dəstəkləmə...

Aqressiya və Gərginlik Problemini Azaltmaq Üçün

Изображение
📌 Məqsəd: • Daxili sakitliyi artırmaq • Aqressiyanı nəzarətə almaq və ona səbəb olan amilləri anlamaq • Günlük rahatlama və emosional balans yaratmaq • Pozitiv düşüncə və özünü inkişaf etdirmək 🔹 1-ci Gün: Başlanğıc və Şüurluluq ✅ Film: “Peaceful Warrior” (Sakit Döyüşçü) – Bu film daxili sakitlik və güclü psixologiya mövzusunda ilham verən bir əsərdir. ✅ Kitab: Mark Manson – “The Subtle Art of Not Giving a Fck”* – Stress və gərginliklə düzgün davranmaq haqqında. ✅ Məşq: 10 dəqiqəlik nəfəs texnikası (4-7-8 nəfəs metodu) ✅ Tapşırıq: Bugün gərgin hiss etdiyin anları yaz və hansı səbəblərdən qaynaqlandığını qeyd et. 🔹 2-ci Gün: Aqressiyanı Tanımaq və Onu İdarə Etmək ✅ YouTube TedX Sözü: “How to Control Your Anger Before It Controls You” ✅ Məşq: 20 dəqiqə fiziki aktivlik (istənilən idman: qaçış, yoqa və ya gərginliyi atmaq üçün boks torbası) ✅ Tapşırıq: Gün ərzində ən kiçik qıcıqlanmanı belə müşahidə et və öz reaksiyanı qeyd et. 🔹 3-cü Gün: Gərginlik Yerinə Sakitliyin Gü...

Məni ərə verdilər..Seansdan hekayə

Изображение
İnsanlar tez-tez Ansme-yə açılır və o, insanların qəlbində yığılanları bölüşmək istədiklərini hiss edir. Bir gün Qalateya ilə seansda qarşılaşdı o qızını tələsərək seansa gətirmişdi..böyük ehtimal qızına görə gəldiyini düşünürdü.. Ansme, Qalateyadan hər şeyin qaydasında olub-olmadığını soruşdu. Qalateya isə cavab verdi: «Bəli, hətta çox yaxşıdır, biz, deyəsən, hər şeyi etməyə çatdırdıq». Lakin bu cavab onun özünə deyil, qızına aid idi. Onda Ansme bir neçə saniyə onun gözlərinə baxdı və baxışlarını çəkmədən yenidən soruşdu: «Bəs siz? Özünüz necəsiniz? Hər şey qaydasındadır?» Qalateya baxışlarını yayındırdı, bir müddət susdu, sonra isə özünü toparlayıb otağa keçdi. Ansme şagirdi ilə məşğul oldu və Qalateyanı narahat etmədi. O, hiss edirdi ki, sual onu dərindən sarsıdıb. Qalateya daxilində öz-özü ilə mübarizə aparırdı və Ansme onun nəhayət söz açacağını duyurdu. Elə də oldu. Bir qədər keçmişdi ki, Qalateya özü anası, ailəsi, əri və qohumları haqqında danışmağa başladı. Ansme diqqətlə dinl...